este ora...


Flash Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

miercuri, 10 februarie 2010

RULADA APERITIV “ORICUM”



Reteta tradusa de aici

Ingrediente:
• oua - 4 buc
• Faina - 2 linguri.
• amidon - 2 linguri.
• Maioneza - 100 g
• Sare
• piper negru (rasnit)
• Peşte (roşu, uşor sărat) - 250 g
• Lamaie - 1 buc
• Unt - 70 g
• Măsline (sau cornişon, sau ciuperci marinate, sau ....) - 100 g
• Verdeata

Preparare:
Ouăle se freaca cu sarea si maioneza, se adaugă făina şi amidonul, piperul rasnit.

Măslinele se taie inele (sau ciupercile, felii, astfel incat sa obtineti o imagine clară a ciupercii), verdeaţa se toaca foarte fin intr-un blender.


Adaugati la verdeata putin aluat


Restul aluatului se toarna pe hartie de copt unsa, se netezeşte, şi apoi cu o lingurita se toarna verdeata. Puneţi maslinele sau ciupercile. Puneti in cuptorul preincalzit la 200 grade C pentru 7-10 minute, dar fiti atenti pentru ca se coace foarte repede.


Scoateti-o şi rulati-o imediat.

Cu peste poate fi o variant. Daca aveti peste feliat, ungeti foaia cu unt in care ati adaugat o lingura de zeama de lamiae, asezati pestele si rulati strans.
Eu am avut pastrav sarat, preparat in casa. Asa ca l-am frecat in blender cu unt si zeama de lamaie si apoi l-am intins peste foaie si am rulat strans. Se da la frigider pentru doua ore.

Taiem rulada in felii si o servim fie asezata simplu pe platou, fie asezate pe felii de castraveti. (fotografiile sunt facute cu telefonul mobil, scuze pentru calitate)

FOTOGRAFII DE PE "кулинар":