este ora...


Flash Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

sâmbătă, 20 martie 2010

“TIGARETE” CU CREMA





Reteta am tradus-o de pe acest forum rusesc , unde a fost postata de lillit1

Mi s-a parut foarte usor de realizat, seamana cu reteta mea de cupe dantelate, dar cred ca rulourile sunt mai usor de realizat si la fel de aspectoase.
Acum sunt cu casa in renovare, dar imediat ce voi termina le voi proba si eu si le voi posta pe celalalt blog al meu PASIUNI

Ingrediente:
4 albuşuri de ou
150 g de zahăr
100 g faina
80 g unt topit (nu fierbinte, la temperatura camerei)
1 plic de zahăr vanilat
1 linguriţă coaja de lamiae

Crema dupa gust. Am folosit frisca + sos de lamiae (Lemon Curd)

Preparare:
Se incalzeste cuptorul la 200 grade Celsius.
Se freaca galbenusurile cu zaharul si vanilia cu o spatula de lemn, pana se omogenizeaza.

Adaugati faina cernuta si untul topit. Amestecati pana la omogenizare si disparitia bulgarilor.

Puneti cu lingura, pe tava unsa, turte rotunde, la distanta una de alta (aluatul creste).

Se coc 10-15 minute sau până când marginile devin aurii.

Scoateti unul câte unul din cuptor (pentru ca restul sa nu se intareasca) şi rapid rulati-le sub forma de tub (am folosit un şerveţel ca să nu ma arda). Am pus tubul în suportul de servetele pentru a se raci, astfel încât acestea să nu se desfaca.

Lasati sa se răcească şi se umplu cu cremă, daca se doreste poate fi turnata ciocolata





krakazuka a comentat: foarte delicioase aceste rulouri. O completare: tava trebuie unsa foarte bine cu unt. Se pot face si prajite in tigaie. Gustul nu este diferit! Umplute cu crema din lapte condensate fiert, cu unt si nuci tocate.


иррез a comentat: Foarte delicioase! Aluatul se intinde pe hartie de copt şi nu necesita ungere! Nu s-a lipit nici una! Tuburile prăjite le-am scos din tava cu o spatula. Intr-adevar, am folosit un aluat putin diferit ca si consistenţă: 3 albusuri, 100 de grame de unt moale, 100 de grame zahar pudra şi 100 de grame de făină.