este ora...


Flash Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

miercuri, 11 noiembrie 2009

MOZAIC CU VARZA CHINEZEASCA BEIJING



Reteta tradusa de aici:

"Am gasit reteta de varză Pekinese umpluta, intr-o revista. Am decis să încerc. Iată ce a iesit."

O alternativa la o salata obisnuita - un aperitiv neobişnuită.

Ingrediente:
1 căpăţână de varză Pekin
3-4 ardei grasi multicolori
2 triunghiuri de crema de branza topita
200g brânză
2 linguri smantana
1 cutie de măsline, fără sâmburi
2-3 catei de usturoi

Preparare:
Radeti, sau pur si simplu sfaramati crema de branza, telemeaua, tocati cateii de usturoi, se adaugă smântână. Amestecati.

Tocati ardeii în cuburi mici, maslinele in cercuri. Adăugaţi în masa de brânză şi amestecati.

Varza se taie în două jumătăţi.

Surplusul de frunze poate fi înlăturat şi puteţi desface frunzele de pe cotor, apoi sa le “lipiti” la loc.

Procedati la fel cu a doua jumătate. Eu am făcut doar jumătate de varza.

Re constituiti varza din cele doua jumatati şi cu grijă inveliti-o in film alimentar. Am făcut acest lucru cu doar o jumătate.


Puneti-o pentru cel putin 2 ore la frigider.
Înainte de servire tăiati în porţii si stropiti cu suc de lamiae


Sper să vă placă.
Bon Appetit!
Si alte variante de prezentare, de pe acelasi forum: