este ora...


Flash Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

miercuri, 25 noiembrie 2009

TERINA DE IEPURE



Aceasta nu este o reteta propriuzisa, ci doar fotografii pas cu pas, titlul si autorul cartii de unde a luat reteta si consideratiile proprii ale autoarei, la care, intre paranteze am adaugat si eu cateva explicatii.
Mi s-a parut interesanta si am hotarat sa o postez pe acest blog, fie si numai ca sursa de inspiratie.
Si acum, iata fotografiile si comentariile autoarei, asa cum m-am priceput sa le traduc:






















Terrina mea de iepure, are incorperate un strat de prune uscate pentru culoare si aroma. Un rulou din pulpa aplatizata cu un amestec de morcovi şi frunze de patrunjel, din care am facut un desen de flori în mijloc.
Am început sa fac Terrine dupa reţetele lui Richard Olney scrise în cartea sa Simple French Food , şi în timp am făcut propriile mele şi modificări, principala diferenţă fiind că am inclus ciupercile care au fost fierte în prealabil şi combinate cu smântână, si o pasta demi-glace, care se face prin strivirea a cateva bucati de paine veche si usturoi care se subtiaza cu sos demi-glace (un sos brun folosit in bucataria Franceza) si se freaca pentru a obtine o pasta
Terrina se face în avans, şi ar trebui să stea în frigider timp de cel puţin 5 zile înainte de a o tăia.
Este cu adevărat eleganta.

Pentru Terrina lapins des deux (un amestec de iepure salbatec şi de casa) de la masa de anul trecut de Ziua Recunostintei, in loc de prune uscate, am folosit mirabelles (un soi de prune galbene) uscate, al caror gust merge mai bine cu vanatul.