este ora...


Flash Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

luni, 19 octombrie 2009

BRIOSE DOAMNA BUBURUZA



Reteta tradusa de aici.
........................................
Îmi place totul la cupcakes, mai ales faptul că se pot obţine lucruri foarte creative, prin decorarea lor! De aceea am fost super incantata cand rasfoind cartea “Cupcake” a Marthei Stewart am dat peste o pagina cu briose “Doamna buburuza”! Erau asa drăguţe că imediat le-am facut!

Briosele vor fi din ciocolata, desigur!

Dupa ce se racesc, taiati-le varful.

Umpleti baza cu umplutura si taiati varful in doua.
Asezati cele doua jumatati pe briosa sub un unghi, pentru a crea aripile.

Déjà sunt dragute. Sotul meu le-a asezat pe farfuria mea in forma de frunza, pentru un plus de effect!

Ungeti "aripile" cu o glazura rosie.

Adaugati o bomboana pe post de cap.


Adaugati cipsuri de ciocolata pentru buline.


Am făcut chiar şi cu glazură de alune. Sunt asa bune!
Sunt foarte amuzante si usor de facut!