este ora...


Flash Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com

luni, 14 septembrie 2009

PRALIN


Reteta este tradusa de aici
Ingrediente:

100 de grame migdale prăjite
100 de grame de alune prăjite
200 gr de zahăr

PROCEDEU

Carameliati zahărul, eu il fac aproape uscat, adăugaţi doar câteva linguri de apă (în reţeta originală se cere o jumătate de pahar).
Cand caramelul are culoarea aurie adăugati migdale şi alune prăjite şi se amestecă cu o lingura de lemn, până când ajunge la culoarea dorită.
Răstoarnati rapid pe o farfurie acoperită cu hârtie de copt şi lasati să se răcească.
Cand s-a racit, taiati-o în bucăţi mici (pentru a economisi un pic de efort sa folosim un robot de bucatarie, sa vedem ce va ieşi din această experienţă ...) şi le-am pus în robot.
Nu folositi robotul mult timp: veţi vedea că într-o primă fază va deveni praf, apoi de la căldura produsa de circulaţia lamelor se va scurge ulei din alune si migdale si vor forma o pasta grasa care se desprinde de pe pereţii containerului: opriti robotul odată ce pasta are o consistenţă omogenă.

A se păstra la frigider în borcane de sticlă (se mentine 2-3 luni.

Poate fi folosit pentru a aromtiza frisca, cremă bavareza, umpluturi de ciocolată şi tot ceea ce va sugerează fantezia ...
Din păcate, nu am o imagine cu rezultatul final, deoarece am terminat la ultimul tort!
Dacă doriţi să vedeţi exemple cu privire la utilizarea acestei creme, ultima dată am folosit această crema a fost la cespuglio cioccolato-pralinato si
dolce montecarlo